Balanse i livet og regnskapet - et løfte til kunder og ansatte 4. mars 2024 | 3 min lesing

Balanse i livet og regnskapet - et løfte til kunder og ansatte

I Eibl sier vi at vårt mål er å skape balanse i livet og regnskapet, for kunder og ansatte. Vi tror også på at teknologi og regnskap gir muligheter.

Nerdete ordspill fylt med floskler? I denne artikkelen tar vi opp hvordan vi aktivt jobber for å oppnå dette.

Kunsten å forenkle

I en stadig mer kompleks verden, er kunsten å forenkle. Skrelle vekk støy og det uvesentlige, slik at man kan bruke mer tid på det som faktisk betyr noe.

For noen vil det si å bruke mer tid på kjernevirksomheten, mens for andre kan det bety å tilbringe mer kvalitetstid utenfor jobben.

Eibl 💚 Tid

Vi forstår viktigheten av å få mest mulig ut av den tiden man har, uavhengig av om man er kunde eller ansatt.

Uansett hva balanse i livet betyr for deg, så er tid vår mest verdifulle ressurs. Tiden din, vil vi gjøre vårt beste for å gi deg tilbake. Tid som du igjen kan bruke på viktigere ting enn regnskap.

I Eibl er vi konkret, og nå skal vi fortelle hvordan vi aktivt jobber med å gi deg tiden din tilbake.

For våre kunder

Vi har satt oss som mål å gjøre alt vi kan for å gjøre ting enklere for deg som kunde.

Vi utnytter moderne teknologi der vi kan, enten det er for å automatisere det som kan automatiseres, forenkle din interne arbeidsflyt eller skape en bedre kundeopplevelse for deg.

Vi leverer ikke bare en pålitelig regnskapstjeneste, men har som mål at regnskap ikke skal være en byrde. For noen vil regnskap aldri bli gøy, men vi kan jo i det minste prøve å gjøre det «mindre kjedelig».

Derfor kan vi love deg en ting; ser vi en mulighet til å forenkle, så tar vi den.

For våre ansatte

Vi tror på å skape en kultur som fremmer balanse og trivsel blant våre medarbeidere. Vi vet at familie og personlige forpliktelser er viktig. Mye viktigere enn regnskap.

Derfor mener vi at en fleksibel arbeidshverdag skal være en selvfølge, og ikke minst at mental og fysisk helse skal være i fokus.

Våre ansatte skal ikke trenge å bekymre seg for jobben når barn er sykt, eller familiære forpliktelser kaller. Ei heller når tiden er moden for litt ferie, for den saks skyld. Hos oss er det viktig at man føler seg støttet både på jobb og i sitt personlige liv.

Vi tror på å tilrettelegge for en balanse mellom arbeid og liv utenfor kontoret.

Men hvem tar da seg av kundene?

Hos oss har alle kunder sin faste og personlige kontaktperson, men vedkommende er også en del av et team.

Ved hjelp av gode internsystemer, rutiner og teknologi, vil en fra teamet alltid kunne hjelpe. På den måten kan du ha fri når du har fri, eller være syk når du er syk, uten å bekymre deg for jobben.

Og heldigvis; vi har bare kunder med forståelse for dette.

Det beste av alt

Når vi kombinerer effektivisering og forenkling, både for kunder og internt, skaper vi en bedre hverdag for alle involverte.

Vi tror på å identifisere og utnytte muligheter for å gjøre ting lettere, og ser vi en mulighet så tar vi den.

Frank Johan Karlsson

Frank Johan Karlsson

Frank 💚 Teknologi og forenkling

Gjøres noe tungvint, kan du være sikker på at han allerede har begynt å tegne flytdiagrammer.

Frank har Bachelor i Økonomi & IT-ledelse fra Handelshøyskolen BI. Før Eibl var han med å starte EnklereStart.no og EnklereRegnskap.no, og har blant annet jobbet i noen av de største teknologi- og regnskapsbyråene i Norge.

Med det utgangspunkt kan vi trygt si at forenkling og teknologi ligger i hans DNA.

Les flere innlegg av forfatteren